søndag 8. august 2010

Thankful
















Her er en LO som jeg laget for en liten stund tilbake.
Trodde jeg hadde postet den, men har vist glemt det.
Jeg fikk en utfordring på scrapping.no om å lifte en av DT bidragene til PiH august.
Og valgte å lifte KristinL sin LO.
Var forresten hun som utfordrett meg, så passet jo bra :)

Jeg bare elsker dette bilde av min sønn. Det viser så godt hvordan han er hele tiden.
Smilende og blid :)
Alle som møter han sier at han må være verdens gladeste lille baby.
Også er han så utrolig tålmodig. Låg og smilte fint, helt til mamma hadde fått tatt de bildene hun ville :)
Strålende syns jeg, i stedet for å ta 100 bilder for at 1 skal bli bra, tok jeg kanskje 6 stk :)

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar

You might also like:

Related Posts with Thumbnails