lørdag 23. oktober 2010

Jeg må ha, Jeg må ha onepiecen på :)

Min lille sønn fikk onepiece av bestemoren sin.
Og han er så herlig i den.
Så det plagget har faktisk blitt brukt ett par ganger før det ble for lite... Hehe!

Denne LO'en har jeg laget til Skissedilla#82 hos Skissedilla.

På denne LO'en har jeg brukt:
Maling som jeg har blåst ut over.
Hjemmelaget skyer.
Ark fra 3ndy papir.
Thickers
Tiny Alfa
Sommerfugl
Stempel
Promarkers
Og tekststempel fra det lille ekstra.




































Takk for at du titter!

Klemmer

4 kommentarer:

  1. Nydelig Lo og herlige bilder! :)
    Lykke til i min give away! :)

    SvarSlett
  2. Kristine, denne var helt nydelig. Herlige farger og nydelige bilder.
    Likte veldig godt de splashene, og de søte skyene. En kjempefin LO.
    Tusen takk for deltaklesen.
    Ha en fortsatt fin kveld:)

    SvarSlett
  3. Så deilig og fargerik LO da!
    En skikkelig nusselig liten søting her og da;)
    Ha en fin søndag,
    klem

    SvarSlett
  4. Tusen takk for det alle sammen :)

    SvarSlett

You might also like:

Related Posts with Thumbnails