søndag 17. oktober 2010

Utfordring 3 - Vintage

Her kommer mitt inspirasjons bidrag til ukens utfordring hos Scrapperiket.
Denne uken vil vi se bidrag i Vintage Stil.
For meg rommer ordet Vintage mye.
Det er en stil jeg elsker, både innenfor scrapping og interiør.
Men det en stil hvor det er store rom for egen tolkning.
Jeg syns selv at jeg til tider scrapper litt i en alternativ vintage stil.
Mange tenker gjerne på duse farger når de hører ordet Vintage.
Men i Vintage er det faktisk sterke flotte farger også.
Og jeg liker det duse med kontrasten av det fargerike.

Derfor ble mitt bidrag denne uken slik:



















Jeg har scrappet en Doily i Vintage stil.
Denne måneden har vi vært så heldig å bli sponset av Pretty Vintage.
De har sponset oss med noen fantastiske utklippsark.
Disse arkene er av herlig tykk kvalitet, men en flott glatt overflate.
Noe som gjøre at de er veldig greie å arbeide med.

Til bakgrunn har jeg brukt hvit kartong, og ett mønsterark fra Tilda.
Damask stempel. Og chestnut farget stempelpute.
Border er laget av mønsterark som jeg har brukt MS puncher på.
Ellers har jeg brukt Metallpynt som er sponset av Korthobby,
primablomst, sommerfugl som er punchet ut med MS punch, brads,
bokstav fra tiny alfa, og rub-on fra MF.

Takk for at du titter, og jeg blir veldig glad om du ligger igjen ett lite spor :)
Ha en flott uke!

Kristine

1 kommentar:

  1. Det var et nydelig bidrag :)
    Når det gjelder å bli følger i bloggen min så står det "følg" over der det ligger bilder av følgere, ser du ikke den hos deg?
    Hilsen Ina Emilie

    SvarSlett

You might also like:

Related Posts with Thumbnails