søndag 5. desember 2010

Utfordring 10: Stempeltrykk og sparekasse.

Endelig var jeg blitt "frisk" nok til å kunne lage ett DT-bidrag igjen.
Har lagt strak ut i 2 uker nå!
Og har ikke kunnet gjort annet enn å holde sengen.
Men nå er jeg delvis på bedringensvei.

Mitt DT-bidrag denne uken ble så som så.
Ble ikke fornøyd selv, men ble bare sånn når man ikke er helt frisk.
Så gleder meg til neste bidrag jeg skal lage, da er jeg forhåpentligvis helt frisk, og har energi til å lage ett ordentlig fint inspirasjons bidrag.

Men her har dere mitt "inspirasjons" bidrag:


Jeg har brukt kartong og mønsterark fra Studio Calico.
Vi i DT-et har vært så heldig å bli sponset med hver sitt flotte kit fra Studio Calico.
De er hovedsponsor for desember.
MEN vi har i tillegg vært så utrolig heldig å få med oss KennyK i tillegg.
Og vi i DT har fått hver vårt KennyK stempel!
Fantastisk flotte stempler!
KennyK sponsor denne uken en heldig vinner med ett valgfritt stempel!
Vi håper det er mange som vil delta denne uken på vår utfordring!
Hiv deg rundt, og bli med du også!

Ellers vil jeg ønske dere en riktig flott før-julstid!

1 kommentar:

  1. syns kortet ditt ble tøft jeg, og masse annet lekkert i bloggen din og.
    ha en flott nyttårsaften. klem pia

    SvarSlett

You might also like:

Related Posts with Thumbnails