søndag 14. august 2011

Bokmerke (DT Scrapperiket)

Jeg ble så inspirert av ett bokmerke wencheJ laget for Scrapping.no, for en liten tid tilbake, at jeg måtte bare lage ett jeg også :D
Her er mitt bokmerke.
Det skal jeg ha i sangboken til lillegutt.

Jeg har brukt:
- Stempeltrykk fra Meljen's Design
- Mønsterark fra Melissa Frances
- Spellbinders
- MS sommerfugl punch.
Og Distress reinkers

Takk for at du besøkte bloggen min :)

Jeg deltar på følgende utfordring:
http://anonymescrappere.blogspot.com/2011/06/utfordring-25-sommerutfordring.html
http://scrappekammeret.blogspot.com/2011/08/utfordring-35-kammerpikenes-sommerbilde.html

3 kommentarer:

  1. For en flott ide ! Skjønne farger, nydelig motiv og flott pynta.
    Takk forat du deltar på sommer utfordringen til AS,
    KLem, Marianne

    SvarSlett
  2. De bokmerkene er så stilige... og ditt ble virkelig flott!

    Takk for at du deltar hos scrappekammeret.
    Angella

    SvarSlett
  3. Så søtt bokmerke! Og så stilig innsiden var med notene.
    Tuusen takk for at du deltar hos Scrappekammeret!
    Klem, Yvonne

    SvarSlett

You might also like:

Related Posts with Thumbnails