fredag 19. august 2011

TCR #72- New sheriff in town

Jeg ble veldig inspirert av paletten til TCR, så denne gangen måtte jeg bare prøve meg.
Har aldri tørt før, for hos TCR er det jo bare kjempe flinke folk :) 




Jeg har brukt masse forskjellig metall pynt som jeg først har malt hvit,
også har jeg splæsjet på med hjemmelaget glimmermist i turkis, orange, grå og rød. 
Disse fargene har jeg også brukt for å lage bakgrunnen på LO'en. 
Her har jeg ikke brukt noen mønsterark :) 

Takk for at du titter :) 

2 kommentarer:

  1. Så utrolig kult, fantastiske farger, utrolig lekkert med alle de fargerike blomstene og det herlige oppsettet. :)

    SvarSlett
  2. Denne var bare helt fantasisk knallkul! Helt perfekt, og så fargerik og flott. Elsker den!

    SvarSlett

You might also like:

Related Posts with Thumbnails