fredag 5. juli 2013

Color Conspiracy DT Scrapping.no

Her kommer årets første sommer prosjekter!
Takke være det nydelig været i Mai, fikk jeg tatt årets første serie med sommerbilder!
Og nye bilder må selvfølgelig scrappes med en gang!
Prosjektene mine er laget med mønsterark fra:

ColorConspiracy er en produsent som lager fantastisk flotte mønsterark, Transparent og matchende pynt!
Arkene er av god kvalitet, og fargene er nydelige.
Absolutt en ny favoritt bland alle mønsterark produsenter!
Ta gjerne en titt i nettbutikken http://www.colorconspiracy.com/ og bloggen http://colorsconspiracy.typepad.com/!

Smile


Dette har jeg brukt fra ColorConspiracy
- GL-01
- GL-02
- GL-04
- Set de 9 die cuts
- Transparent BLOCK-B
 
Annet:
- Hjemmelaget stempel
- "Smile" diecut
- Stjerne diecut
- Trekantet klippet ut av GL-01 mønsterarket
- Gesso
- Stifter
- Datostempel
-  Prima Romance Novel Stempel
- Hjerte klippet for hånd
 
NO PHOTO please!

Dette har jeg brukt fra ColorConspiracy:
- GL-06
- GL-01
- GL-02
- Transparent BLOCK-B
- Set de 9 die cuts
 
Annet:
- NO PHOTO please Scrap FX Chipboard
- Royal butterfly MS punch
- Gesso
- Datostempel





 
Dette har jeg brukt fra Colorconspiracy:
- GL-03
- GL05
-MG-03
 
Annet:
- Sommerfugl stanset ut i GL-03
- Motiv fra Digital paper by Janet
 
Takk for at du titter!
Og håper du fikk litt inspirasjon

1 kommentar:

  1. Stunning pages Kristine...I soooo love your styling! You have such a gorgeous way!!!! Love the card too....might just have to steal that design myself! ;-)

    SvarSlett

You might also like:

Related Posts with Thumbnails