torsdag 1. august 2013

You are my joy -DT Blue Fern Studios

En ny skisse er ute hos Blue Fern Studios 
Er den ikke flott?
Under kan du se min løsning på skissen :)
 På denne layouten har jeg laget bakgrunnen med masse vann, colorspray og stempel. 
Chipboarden er farget med gesso, colorspray, stempel og panpastel.
Det måtte mange lag til for å få de ulike chipboardene slik jeg ville ha de, men ble de ikke fin tilslutt? 

Jeg har brukt disse chipboardene fra Blue Fern Studios

Widget work

Good vibes

Picture Perfect 

Lattice gate


Bli med på skisse utfordringen du også!
Og vinn en flott premie! :D 

Takk for at du besøkte bloggen min!
Velkommen tilbake 






2 kommentarer:

  1. Stilig!.. Kan ikke lage LOér jeg.. Men dette ga inspirasjon.. Lekkert altså.. Ser for meg å overføre dette designet på et kort også.. Gu for flott det ville blitt!.. Du innspirerer! :o)

    SvarSlett

You might also like:

Related Posts with Thumbnails