fredag 25. april 2014

Kort og tag

At jeg lager kort generelt er sjeldent, men at jeg lager kort hvor jeg har malt motiv er enda mer sjeldent!
Så i det siste har jeg overgått meg selv, for ikke bare har jeg laget ett kort, men jeg har også malt TO motiver og laget en tag! hehe :)
Til tross for at jeg er helt ut av trening og at det tok veldig lang tid, så var det faktisk litt kjekt å male litt igjen. Så jeg er glad for at jeg behold distress malingen min :)



- Mønsterark fra Papirdesign
- Motiv fra Imagine and do
- Kakeserviett og halvperler fra Papirdesign
- Bånd og blonder
- Chipboard fra Wycinanka
- Sommerfulger fra Kort og Godt
- Hug snug farget med glimmermist
- Blomster
- knapper
- Osteklut

Tusen takk for at du titter :) 

1 kommentar:

  1. Nydelig kort, så flotte blomster og farger!

    Lekker tag, flotte chipboards og sommerfugler. :)

    Hugs, Anne.

    SvarSlett

You might also like:

Related Posts with Thumbnails