lørdag 24. mai 2014

Grublis - FØR og NÅ

Hos SCRAPPELYST har vi denne måneden en grublis, hvor man skal ta utgangspunkt i noe av det første man har laget og lage det på nytt med den stilen man har den dag i dag.

Det å skulle scrappe på nytt den aller første layouten min, er en tanke som aldri har slått meg! Men jeg liker en utfordring, og det var utrolig gøy å se hvor annerledes jeg scrapper i dag! Den første layouten min laget jeg i 2007. Jeg husker jeg var helt forelsket i det mønsterarket , og hadde vel på det meste 10 stk av det arket (tror jeg fikk brukt opp alle sammen!). Pyntingen var jeg også fornøyd med, siden jeg hadde fått pynten til å matche fargene på bilde. Scrappevenninnen min hadde nemlig fortalt meg at dyktige scrappere alltid matchet det de laget med bildene sine! Plassering av pynten derimot hadde ingen betydning! hehe


Nå i dag, 7 år senere, scrapper jeg stortsett bilder av guttungen. Derfor valgte jeg heller å bruke den første layouten min som skisse. Jeg valgte å vende "skissen", men har beholdt elementene med 1 bilde, sirkel og tekst under bilde.
Til å lage den nye layouten har jeg brukt et råkult  mønsterark fra Studio Tekturek! Bakgrunnen er laget med sjablong, modelingpaste og dabber. Til pynt har jeg brukt svart tråd, stickers, metallpynt, washi tape og stempel. Jeg liker å se på meg selv som en litt dyktigere scrapper i dag enn da den første LOen ble laget, men jeg er forsatt opptatt av å matche fargene på bildene mine. I hvertfall sånn litt! hehe


Dette var en utrolig artig utfordring, og det er enda tid til å delta!
Tusen takk for at du tittet :)

Kreative klemmer fra Kristine

2 kommentarer:

  1. Herlig løsning på grublisen.
    Den nye LOen er utrolig lekker... Digger bakgrunnen du har laget og stilig med tittelen på motsatt side av bildet. Kjenner meg godt igjen i den første du laget. Farger som matcher perfekt og pynt spredt litt tilfeldig utover siden :-) Herlig utvikling!!

    SvarSlett
  2. Så lekker LO du har laget! Den første var jo fin da, det med fargene er viktig, og en av årsakene til at jeg ikke er så glad i å scrappe LO-er...
    Men jeg vil påstå utviklingen er i positiv retning, jøye meg! Digger stilen. :)

    klem, Anne.

    SvarSlett

You might also like:

Related Posts with Thumbnails