lørdag 7. juni 2014

#Kul type

Så var juni allerede her og sommeren er i gang. Ny måned betyr også ny utfordring hos SCRAPPELYST.

Utfordringen hos Scrappelyst har vi  kalt "maskulin". Oppgaven er altså å lage et maskulint papirprosjekt. Papirprosjekter til gutt eller mann er det vi ønsker oss denne gangen.

Utfordringen har frist 30. juni kl 20.00, og reglene for deltakelse finner du her

Denne gangen har Scrappelyst fått med seg  Global Hobby og Kunst som sponsor :D


I samarbeid med Global hobby og kunst gir Scrappelyst vinneren en herlig pakke med Industrial- og Shabby Chic-ark i 12*12-størrelse.



Her er mitt maskuline bidrag
Til å lage layouten min har jeg brukt de stilige arkene fra Studio Light sin industrial serie! Dette er ark av virkelig god kvalitet! Jeg har brukt gesso, stencil, stempel, mist, sytråd og chipboard og dabber til å lage bakgrunnen min. For å få en opphevet effekt har jeg brukt 3D lim puter fra Papirdesign. 
Til å pynte med har jeg brukt en mini binders, plast piler, stift, papirpynt og et wood veneer kamera som jeg har malt svart med dabber. Til å lage tittelen min har jeg brukt thickers fra American Crafts.


Jeg håper dere fikk litt inspirasjon til å lage maskuline bidrag 
og jeg gleder meg til å se deres bidrag :D
Tusen takk for at du titter 
Velkommen tilbake 

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar

You might also like:

Related Posts with Thumbnails