onsdag 9. juli 2014

PROJECT LIFE - UKE 16

Siden temaet på Kreativ Scrapping bloggen den måneden er reiser, så tenkte jeg at jeg skulle vise dere en PL-side fra da vi dro på tur til Voss, i Camping vognen sammen med familien! 


Til  å lage denne siden har jeg bruk to design A lommer fra Project life.

Denne gangen har jeg brukt av ett av mine favoritt kit, nemlig minikitet Polka dot party fra Project Life og Becky Higgings.

Dette kitet har helt nydelige farger og de fineste filler cards'ene 

Det ble tatt mange bilder på denne turen, så dette ble en side med flere bilder enn vanlig. Derfor har jeg valgt å koble sammen noen bilder slik at de blir som et 6x4 bilde :) 

Til slutt vil jeg vise dere noen få detaljer bilder. Det ble ikke så mange denne gangen siden jeg valgte å holde sidene enkle slik at bildene fikk komme til sin rett! Men noen detaljer er det jo alltid ;) 


På dette kortet har jeg printet på "week 16" selv.
Og datoene er stemplet på med dette datostempelet

Her har jeg pyntet enkelt med dotter fra Doodlebug Design serie Swimming pool

Og på dette kortet har jeg stemplet med stempel fra Technique Tuesday


Jeg håper du fikk litt inspirasjon til å være kreativ!
Tusen takk for at du tittet og velkommen tilbake :) 


2 kommentarer:

  1. Herlig PL-side Kristine.
    Ser kjempeanvendelig ut det kitet du har brukt her. Fine farger. Flott med så mange bilder og masse tekst.

    SvarSlett
  2. Så koselig side :) Liker godt fargetonene både på bildene dine og kortene. Kjekt med mange bilder fra en slik tur :)

    SvarSlett

You might also like:

Related Posts with Thumbnails