tirsdag 1. juli 2014

Vossatur

Nå er det endelig sommer!
Vi koser oss med lange & late sommerdager, reiser, godt selskap av familie og venner og herlige øyeblikk!
Derfor er utfordringen hos Kreativ Bloggen i Juli:
REISER

Tidligere i vår var jeg og guttungen på tur til Voss.
Der hadde vi noen flotte dager!
Som scrappemamma måtte jeg selvfølgelig dokumentere vår herlige tur.
Derfor falt denne utfordringen i god smak her, endelig fikk jeg scrappet noen av bildene fra turen vår :) 

Til å lage denne layouten har jeg brukt de stilige arkene fra Becky HiggingsBlush paper pack. Disse mønsterarkene matcher Project Life kitet Blush.

Jeg har pyntet med chipboard fra Wycinanka som Kreativ Scrapping er forhandler for. Jeg har også brukt sytråd, dotter og piler fra Doodlebug, stickers fra Simple Stories DIY, Thickers og Datostempel fra Project Life.



Håper du fikk litt inspirasjon til å scrappe dine reiser, og at du vil delta på utfordring på Kreativ bloggen :)
Takk for titten og velkommen tilbake 

2 kommentarer:

  1. Knall-lekker LO! Nydelige farger, og kjempestilig oppsett. Og virkelig flotte bilder <3

    SvarSlett
  2. kjempefine bilder ,sammen med flotte farger , pynt og ark. Nydelig LO blir det da, klem Synnøve

    SvarSlett

You might also like:

Related Posts with Thumbnails