mandag 1. september 2014

Beautiful day

Nå begynner det sakte men sikkert å gå mot høst, og det som hører med.
Derfor er utfordringen hos KREATIV SCRAPPING denne gangen:
HØST - JAKT &FISKE.
Du velger selv om du vil lage noe til høst, noe til jakt, noe til fiske eller noe som passer til alle 3 delene av temaet. Så lenge du lager noe til ett av temaene så er du innenfor oppgaven :)

Jeg har latt meg inspirere av høsten, dens nydelige farger og former. Det lekre "tre" mønsterarket er fra PROJECT LIFE MIDNIGHT PAPER PACK, det samme er det oransje mønsterarket. De andre mønsterarkene er fra PROJECT LIFE BLUSH PAPER PACK. Virkelig flotte papirer å jobbe med! ♥ 
Bakgrunnen min har jeg laget ved å bruke ett eget carvet stempel og DISTRESS PAINT i fargen MUSTARD SEED og BLACK SOOT.
Til å pynte layouten min har jeg brukt TAG, BUTTONS, STICKERS, ROLLER STAMPMETALL KLYPE, SØM, HYSSING og CHIPBOARD fra WYCINANKA som KREATIV SCRAPPING.NO er forhandler for.
Tittelen min har jeg laget selv, og kuttet ut med SILHOUETTE PORTRAIT.
HER kan dere se hvordan ;) 


Jeg gleder meg til å se hva du lager,
Og jeg håper du fikk litt inspirasjon til å være kreativ :)
Tusen takk for at du tittet og velkommen tilbake. 

4 kommentarer:

  1. Et fantastisk herlig LO i flotte høstfarger!
    Du er en stor inspirasjon, både med dine flotte LO'er og ikke minst alle dine herlige PL sider. Min første PL ordre er nå gjort og jeg gleder meg til å sette i gang jeg også, så tusen takk for all inspirasjon du gir :)
    Ha en fin uke vennen
    Klemmer

    SvarSlett
  2. Nydelig LO, så lekkert design og herlige høstfarger!
    Ha en flott uke!
    Klem, Bente

    SvarSlett
  3. WOW så nydelig LO , likte så godt arket og høstbladene og oppsettet.Sier som Jill jeg og du inspirerer. Prøver meg på PL jeg og nå. Ha en fin dag , klem Synnøve

    SvarSlett
  4. Tusen takk alle sammen for så fine ord :)
    Det er kjekt å høre at det jeg lager gir inspirasjon! Dere er gode ♥

    SvarSlett

You might also like:

Related Posts with Thumbnails