tirsdag 4. november 2014

GOD JUL POSEKORT

På SCRAPPELYST bloggen har vi nedtelling til Jul ♥
I dagene frem til den store dagen vil vi vise dere forskjellige juleprosjekter, og skape ordentlig julestemning på bloggen ♥
Ta gjerne turen innom får å se alt det lekre som DT har laget til inspirasjon :) 

Jeg har brukt et posekort som base til koret mitt. Det har jeg pyntet med nydelige mønsterark fra PAPIRDESIGN sin siste kolleksjon STILLE NATT ♥ Åpningen til posen har jeg punchet ut med en dies. Motivet jeg har brukt er funnet på pinterest. Som pynt har jeg brukt kakeserviett, chipboard fra Wycinanka som GLOBAL HOBBY OG KUNST er forhandler for,blomster fra PAPIRDESIGN, God jul - dies, osteklut og wood veneer stjerner. Chipboard lykten har fått et lag med fran-tage på seg. 

Tusen takk for at du titter og velkommen tilbake ♥ 

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar

You might also like:

Related Posts with Thumbnails