torsdag 20. november 2014

PROJECT LIFE - UKE 9

I dag tenkte jeg at jeg skulle vise dere en av mine project life sider som jeg har laget for Scrappelyst.
Når jeg lager sidene mine bruker jeg ofte en kombinasjon av ferdige PL-kort og mønsterark som jeg kutter til selv og pynter.  På den måten føler jeg at sidene mine blir litt mer personlige.


Ukes kortene mine pleier jeg å lage i photoshop og skrive ut direkte på mønsterark eller PL-kort.
Datoen stempler jeg på og ofte pynter jeg med en chipboard eller wood veener figur. Her på dette kortet har jeg brukt en pil i kork fra American Crafts.

Andre kort lar jeg bare vært slik de er, mens noen pynter jeg med papirfigurer som jeg har kuttet ut med Silhouette maskin, knapper, stempler, chipboards, dotter og stickers. 


Det jeg liker så godt med PL er at det kan gjøres så enkelt eller så avansert som du selv vil ♥
Lekker, nydelig, stilig og kult blir det uansett! 

Jeg håper du fikk inspirasjon til å være kreativ :) 
Tusen takk for at du tittet og velkommen tilbake ♥

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar

You might also like:

Related Posts with Thumbnails