lørdag 28. februar 2015

GLEDE

Jippi!! Endelig kan jeg røpe at jeg har vært en av de heldige til å komme med på designteamet til Papirdesign 2015! Det er helt utrolig, og jeg kan igrunn ikke tro det!
Det er en stor drøm som går i oppfyllelse og jeg gleder meg veldig til å ta fatt på ett fantastisk år sammen med Papirdesign og de andre team-jentene :D

Her kommer mitt alle første DT bidrag for Papirdesign ♥

Denne layouten har jeg virkelig kost meg med å lage, det er en fryd å være kreativ med så herlige produkter som Papirdesign har. Og den nye serien, Hell og Lykke, er utrolig nydelig ♥ Den ene siden passer til bryllup og konfirmasjon, mens den andre siden er mer nøytral og passer til hva du måtte ønske! Det er ikke langt mellom godbitene i denne serien altså! *Sikle* 

Jeg har brukt litt forskjellig på bakgrunnen til denne layouten; embossing paste, sprayer, ink pads, sjablonger og stempler. En herlig røre :D
De blå "viewfinder" sirklene har jeg stemplet opp på kartong og klippet ut. Syns de var utrolig stilig og de passet fint som papirpynt. Det samme gjorde jeg med den lille geotags'en.
Tittelen min "Glede" er i tre, men for å få den til å passe til de andre fargene på layouten min har jeg dabbet den hvit og dekorert med glassperler. Ellers har jeg pyntet med osteklut, dotter, washi tape, rollerstamp, klistremerker og piler :) 


 Produkter: 
Ark: PD 15997 Du er invitert, PD 15995 Sprudlende og snill, PD 15032 Endelig gift
Stempler: PD 13800 Kamera, PD 13788 Bakgrunner, PD 13787 Ferie
Annet: PD 14939 Hverdag Klistremerker, PD14956 Sommer Trefigurer, Dotter Rosa, Dotter Blå

♥♥♥

Tusen takk for at du tittet og velkommen tilbake :) 

2 kommentarer:

  1. Herlig LO du har laget Kristine.
    Utrolig skjønne bilder!

    SvarSlett
  2. Nydelig LO i herlige farger. Og gratulerer med DT-jobben. Digger også Papirdesign, og gleder meg til å se hva dere får til sammen :-)

    SvarSlett

You might also like:

Related Posts with Thumbnails