søndag 1. mars 2015

ONE BEAUTIFUL DAY AT THE BEACH

Denne måneden har KREATIV SCRAPPING en litt artig utfordring til dere,
vi skal nemlig spille BINGO!
Reglene er veldig enkle: 
Du lager et papirprosjekt som inneholder 3 av tingene på bingobrettet,
enten vannrett, loddrett eller på skrå. 
#3 - BINGO
Dere kan lage hva dere vil så lenge det er et papirprosjekt og at vi tydelig kan se at dere har løst utfordringen. Det er lov å kombinere våre utfordringer med andre, så lenge bidraget ditt er nytt.

Jeg har valgt elementene BLOMST, CHIPBOARD & MALING/MIST fra bingobrettet.
Mønsterarket jeg har brukt som bakgrunn på denne LOen er fra My mind eye's. På bakgrunnen har jeg lekt meg med forskjellige stensilerglimmermist og distress ink pads. Mønsterarkene jeg har brukt i clusteren min er blandt annet fra Plus one 6x6" paperpad. Chipboarden er fra Wycinanka som Kreativ Scrapping er forhandler for. Noe av chipboarden har jeg dabbet svart med distress paint i fargen Black sootDottene jeg har brukt er fra Doodlebug og ankeret er et klistermerke fra Simple stories. Datostempelet jeg har brukt er fra PL, og er et av mine favoritter ♥

♥♥♥

Jeg håper du fikk litt inspirasjon til å være kreativ :)
Tusen takk for at du tittet og velkommen tilbake ♥

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar

You might also like:

Related Posts with Thumbnails