fredag 3. april 2015

TE-LYS-GAVEBOKS

I dag er det min tur til å vise frem på Kreativ Scrapping bloggen hva jeg har laget med papirer fra:
GRAPHIC 45 - TIME TO FLOURISH


Jeg har fått helt dilla på å lage litt andre ting enn bare standard 6x6" eller  5x5" kort, så denne gangen har jeg laget noen små te-lys esker. Disse er helt supre som venninne gave, en liten oppmerksomhet til en kollega, som en liten ting ved siden av et kort og pengegave.

Til å lage disse søte små eskene har jeg brukt en mal jeg har laget selv. Malen kommer på bloggen den 11.04 kl 09.00 :) Malen passer akkurat til 4 te-lys. Disse mønsterarkene er perfekt til å lage esker med for de er litt tjukkere enn mange andre mønsterark og har god kvalitet. Eskene har jeg pyntet med snurreblomster som jeg har laget av resteark, krystral drops, osteklut, bling, roseknopper og blomster fra Wild Orchid som Kreativ Scrapping er forhandler for.  

Jeg har brukt papirblokken fra :

GRAPHIC 45 - TIME TO FLOURISH 4501055 - PAPER PAD 12X12"





Tusen takk for at du tittet og velkommen tilbake :)
Kreative klemmer fra DT Kristine

1 kommentar:

You might also like:

Related Posts with Thumbnails