søndag 17. mai 2015

GRATULERER MED DAGEN ♥


Hipp hurra for 17 mai ♥
Graulerer så masse med dagen alle sammen!
Jeg håper dere får en super feiring med både venner og familie :)



I scrappelyst bloggen er vi godt i gang med månedens utfordring.
Denne gangen ønsker vi å se bidrag hvor dere lar dere inspirere av fargepalett nr 9 i fra palett samlingen vår, som dere finner HER.
Det er ikke nødvendig å bruke alle fargene, så lenge vi kan se at du har latt deg inspirere :)

Denne gangen har jeg laget et posekort med papirer fra Studio Light som Global Hobby og Kunst fører. Disse herlige arkene er i 6x6 ", og har mye mønster og dybde i seg. Motivet har jeg fargelagt. 
Ellers har jeg pyntet enkelt men en banner og blomst med brads fra The Hobby House.



Jeg håper dere fikk inspirasjon til å være kreativ,
tusen takk for at du tittet og velkommen tilbake ♥

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar

You might also like:

Related Posts with Thumbnails