søndag 5. juli 2015

NY TRAMPOLINE

Heisann alle sammen :)
Håper dere har en nydelig sommer så langt!
I dag titter jeg innom med litt inspirasjon for utfordringen vi har gående på Papirdesign bloggen nå i Juni og Juli. Denne gangen har jeg laget en layout av gogutten min som koser seg på trampolinen ♥


 Det er ikke lett å ta bilder av noen som hopper, samtidig som man hopper rundt selv. Men det ble noen blinkskudd tilslutt ;) Denne layouten har jeg bygget opp med mist, splæsjer og stempler på bakgrunnen. Så satte jeg sammen to clusters av papirer, bilder og die-cuts. Clusterene er festet med 3D limputer for å gi dimensjon til siden min. Layouten min pyntet jeg med buttons, stickers, dotter og piler som jeg klippet til av mønsterark. 


Produkter: 
Ark: PD 15995 Hell og Lykke - Sprudlende og snill, PD 14987 Stille natt - Vinterstrikk,
PD 14969 Lille Mirakel - Lille dåpsgutt
Stempel: PD 13790 Hei på deg, PD 13788 Bakgrunner, PD 13776 Chevron, PD 13772 ABC
Annet: PD 14933 Alfabet - Sort, PD 111 Stickers - Grå, Buttons - Beste dagen, Dotter - Grå, 3D Limputer

♥♥♥

Tusen takk for at du tittet og velkommen tilbake :)

1 kommentar:

You might also like:

Related Posts with Thumbnails