torsdag 9. juli 2015

PROJECT LIFE - UKE 25, DEL 1

Jippi! Endelig er det tid for litt mer Project Life inspirasjon inne på KS bloggen ♥ 


Denne gangen ble det en enkel side hvor jeg har brukt PL-kort fra favoritt kitet mitt Dreamy ♥ Dette er virkelig et lekkert kit med både craft toner, blå-toner og rosa-toner! For å gjøre kortene litt mer personlige så har jeg brukt en sjablong som jeg har kuttet ut selv med Silhouette og sjablong materiale. Det er veldig enkelt å lage egne sjablonger og det er gøy med design som ikke alle andre her. Sjablongen min har jeg brukt sammen med embossing paste


Jeg har blitt veldig glad i vannfarge-look på prosjektene mine og får å få til denne looken så bruker jeg ofte distress stains eller forskjellige mister som jeg blander med vann. Datoen har jeg stemplet på med roller stamp fra Project Life og pilen er en chipboard fra Wycinanka.  


Jeg håper du fikk litt inspirasjon til å være kreativ :)
Tusen takk for at du tittet og velkommen tilbake ♥ 

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar

You might also like:

Related Posts with Thumbnails