fredag 17. juli 2015

SOMMERTAG

Nå er endelig sommeren her, og det betyr late dager med deilig vær, bading, god mat og drikke, godt selskap, ferie og masse moro!
Men inn i mellom er det også godt å sette seg ned for å være litt kreativ, og vi i SCRAPPELYST har en ny utfordring til dere:

TAG

Vi ønsker å se tag, enten tag du dekorer eller at dy bruker tag på et annet papirprosjekt.
Her er mulighetene mange, og det er bare å slippe fantasien løs!
Vi gleder oss til å se hva du lager :) 


Det er ikke så ofte jeg dekorerer Tags så det ble en liten utfordringen til meg selv :) Selve basen til tagen har jeg kuttet til selv i kartong, før jeg pyntet den med mønsterark fra restekassen. Kakeservietten er stanset ut fra en dies. Motivet er fra FLONZ, og er malt med distress ink. Rundt kanten dabbet jeg med min emboss it dabber, og tok på fran-tage. Syns det er så fint ♥ Til pynt har jeg brukt osteklut, papirleire figurer og blomster fra IAM ROSES



Jeg håper du fikk inspirasjon til å være kreativ :)
Tusen takk for at du titter og velkommen tilbake ♥

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar

You might also like:

Related Posts with Thumbnails