lørdag 15. august 2015

COPIC INSPIRASJON - UNGDOM

God lørdag alle sammen :D
I dag titter jeg innom for å dele mitt bidrag til Copic Inspirasjon på KS bloggen med dere. Tema denne gangen er ungdom :) 
Her er mitt bidrag: 


 Jeg har laget et knall farget kort til en ungdom som skal ta lappen på bil.
Papirene jeg har brukt er fra Project Life Blush og Midnight paperpacks . Papirene har de samme fargene og mønster som PL-kitene med samme navn.. Til pynt har jeg brukt stempel fra Staz#medomtanke og dotter fra MME.


Motivet mitt har jeg fargelagt med Copic Markers:

HÅR: E55, E44, E43, E40
HUD: E93, E51, E50, E21
BUKSE & JAKKE: T5, W5, W3,W1,W0
T-SKJORTE, SKO, BELTE & VESKE: RV95, RV93, RV91, RV000
ØYNER: BG01, BG02

♥♥♥
Tusen takk for at du tittet og velkommen tilbake :)
Jeg håper du fikk litt inspirasjon og titt gjerne innom KS bloggen for å se hva de andre i teamet har laget :)

God helg alle sammen :) 

1 kommentar:

  1. Fantastisk kult kort! Digger fargene, og kjempeflott fargelegging.

    SvarSlett

You might also like:

Related Posts with Thumbnails