søndag 9. august 2015

PROJECT LIFE - UKE 25, DEL 2

Hei og hopp! I dag er det tid for enda litt mer lommescrapping inspirasjon på KS-bloggen! :D
PL-siden jeg deler med dere i dag er del 2 av uke 25. Del 1 kan du se her.
Uke 25 ble en uke med mange bilder og derfor har jeg fordelt den over flere sider enn jeg vanligvis gjør. 
Til å lage denne PL-siden har jeg brukt Design A- lomme og kort i fra core kitet Dreamy. Noen av kortene har jeg selv stemplet på tekst. "The good life" stempelet har Linda produsert til meg med Imagepac Stamp maker . Og stencilen jeg har brukt har jeg kuttet ut selv med silhouette og stencil materiale. Det er utrolig gøy å kunne bruke noe som ikke alle andre har på det man lager. Ellers har jeg brukt embossing paste sammen med stencilen og splæsjene har jeg laget med Dylusion ink i fargene White Linen og Slate Grey.


Til å pynte siden min har jeg brukt chipboard fra Wycinanka, stickers fra Simple Stories, stifter og thickers fra American Crafts. 


Tusen takk for at du tittet og velkommen tilbake :) 

1 kommentar:

  1. Så herlig denne var :) Disse sidene dine er så utrolig fantastiske!! Oppdager stadig nye finesser med de ;) Og så glad en blir, da :)
    stor klem, Synnøve

    SvarSlett

You might also like:

Related Posts with Thumbnails