tirsdag 1. september 2015

KORT I SERIE

Heisann alle sammen :)

Håper dere har hatt en nydelig sommer og er klar for høsten med innekos, fyr i peisen, varme pledd, en deilig kopp med kakao, og kanskje litt mer tid i scrappekroken ;)
Her senker alltid roen seg i hjemme når det går mot høst. Om sommeren er det alltid full fart og vi er ute fra morgen til kveld. Det er utrolig deilig men høsten har sin sjarm den også. 

Hos Kreativ Scrapping har vi en ny utfordring til dere, og denne gangen er utfordringen:

FAVORITTER

Vi ønsker å se prosjekter dere lager med tema favoritter.
Det kan være favoritt produkter, favoritt farger, favoritt personer, favoritt mat/drikke/film.
Dette er et stort tema så her er det bare til å slippe fantasien løs.


Denne gangen har jeg laget kort med mine favoritt produkter til kortlaging. Jeg har aldri vært en kortlager, men etter jeg falt totalt for Maja design sine papirer så koser jeg meg veldig med å lage kort.

På dette kortet har jeg brukt både Maja design papirer på bakgrunnen på kortet mitt og til å lage blomstene mine. Jeg har stanset ut blomstene med en spellbinder dies, og montert sammen. Det er utrolig enkelt, men blir så lekkert ♥ Ellers har jeg brukt to andre favoritter på dette prosjektet, nemlig Cheery Lynn doily dies og Magnolia Heart Swirl dies.


På dette kortet har jeg også brukt Maja Design papirer både til bakgrunn og til blomstene mine. I tillegg har jeg brukt kakeserviett, halvperler, fjær og Loopy ring dies fra Memory box


Jeg håper du fikk litt inspirasjon til å være kreativ selv,
Takk for at du tittet og velkommen tilbake :) 

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar

You might also like:

Related Posts with Thumbnails