torsdag 17. september 2015

POSEKORT - SIRKLER


Heisann alle sammen :)

Titter innom i dag for å dele mitt bidrag til Scrappelyst sin utfordring: SIRKLER :)
Dere velger selv om dere vil ha med en eller flere sirkler.
I posten er det en skisse som dere kan bruke dersom dere ønsker men det er ingen krav.

Jeg valgte å bruke skissen til mitt bidrag: 


Kortet har jeg laget på en papirpose som jeg har pyntet med lekre papirer fra Studio Light som Global Hobby og Kunst er forhandler for. Dette er utrolig lekre ark av god kvalitet! ♥ 
Til å pynte kortet mitt har jeg brukt dotter fra Papirdesign og Stempel fra Staz som Global Hobby og Kunst fører. 

♥♥
Tusen takk for at du tittet og velkommen tilbake :)
Jeg håper du fikk inspirasjon til å være kreativ. 

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar

You might also like:

Related Posts with Thumbnails