fredag 9. oktober 2015

PROJECT LIFE - UKE 26

Heisann alle sammen :)

Vi på KS bloggen er klar med mer lommescrapping inspirasjon til dere og denne gangen har vi en liten utfordring til dere. Vi ønsker at dere skal fortelle oss hvilke kit innenfor lommescrapping som er deres favoritt ♥
Utfordringen varer frem til 05.11 kl 21.00 og vi trekker ut en heldig vinner av en flott premie blant de som legger igjen en kommentar i innlegget på KS bloggen :)

Vi gleder oss til å se hvilke kit som er deres favoritter :D 

Her er en PL-side jeg har laget med to av mine favoritt kit ♥
Jeg har holdt på med lommescrapping i snart 2 år og når jeg begynte med denne måten å scrappe på investerte jeg i mange ulike kit. Siden har jeg funnet litt mer "min stil" innenfor lommescrapping og funnet ut at ikke alle kit passer meg uansett hvor fine, flotte, stilige eller herlige de er. I begynnelsen var jeg veldig "redd" for å tilføre kortene noe ekstra, de skulle liksom bare være slik de var og jeg slet veldig med å bruke "basis" kort fordi de var så "kjedelige". Nå elsker jeg enkle basis kort for de kan man tilføre masse selv. Både farger, stempel, tekstur, mønster, stickers, pynt osv.
Det er gøy å lage sin egen variant ut av de kortene som er i de ulike kitene. Det gjør det også lettere å kombinere ulike kit. 


Første siden min er laget av en H-design lomme fra Project life. PL-kortene jeg har brukt på denne siden er fra Midnight edition og et mønsterark jeg har kuttet til fra Plus One 12x12 pad.
På alle kortene har jeg splæsjet rundt med Dylusion i fargene Slate Grey og Vibrant Turquoise, og på noen av kortene har jeg tilført litt tekstur og mønster ved å bruke stencil laget med silhouette maskin og embossing paste. PL-kortene har jeg pyntet enkelt med Thickersdotterrub-ons og washi tape

Til denne siden har jeg brukt en A-design lomme, også fra Project Life. PL-kortene jeg har brukt kommer fra core kitet Midnight Editionmini kitePlus one og mønsterark jeg har kuttet til selv fra Plus one 12x12 pad. Jeg har splæsjet rundt på disse PL-kortene også, med de samme dylusions fargene som på siden over. Jeg har brukt samme stencil og embossing paste også. Til å pynte denne siden har jeg brukt washi tape, chipboard fra Wycinanka, , bølgepapp fra JoyThickers,  stickers fra Project life og Heidi Swapp



Tusen takk for at du tittet og velkommen tilbake :) 

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar

You might also like:

Related Posts with Thumbnails