torsdag 22. oktober 2015

#TRIVELIGJUL - DT SCRAPPELYST

 Heisann og Hoppsann :)

Titter innom i dag for å dele dette julekortet med dere på Scrappelyst bloggen

Kortet måler 5 1/2"x 5 1/2" og basen har jeg kledd med lekre papirer fra blant annet Papirdesign.
Motivet mitt har jeg fargelagt selv med tusj.  

 Jeg har pyntet med blomster, kakeserivetter og dotter fra Papirdesign, osteklut og stempel fra Staz som Global Hobby og Kunst fører. 

Innsiden har jeg holdt enkel med mønsterark og skrivefelt.



♥♥♥
Tusen takk for at du tittet og velkommen tilbake :)
Håper du fikk litt inspirasjon til å lage julekort eller bare være kreativ.

2 kommentarer:

  1. Så herlig julekort!! Bringer virkelig frem julestemning :)
    stor klem, Synnøve

    SvarSlett

You might also like:

Related Posts with Thumbnails