søndag 15. november 2015

BLÅ JUL ♥ - DT KREATIV SCRAPPING

Heisann alle sammen :)

Titter innom i dag for å dele mitt bidrag til Copic InspirasjonKS bloggen med dere :) 


Blåtoner til julekort er en av mine favoritt farger ♥ Så copic inspirasjonen denne gangen passet meg helt perfekt :D Jeg har funnet meg en blåtone kombinasjon som jeg liker ekstra godt til julekort:
BLÅ: B97, B95, B93, B91 + litt av BG72 og BG70.
Tipset om å bruke litt BG72 og BG70 fikk jeg av dyktige Jill ♥
Det er ikke alltid så masse som skal til før man plutselig finner den riktige fargen :D

Selve kortet er laget på en 5 1/2"x 5 1/2" kraft kartong base som jeg har kledd med lekre papirer fra Maja design. Dette er faktisk ark fra den nyeste babyserien, men de passet perfekt til en blå jul.
Kortet har jeg pyntet med blomster fra WOCHug snug, chipboard fra Maya Roadcharmsostekluthjertedies fra Magnolia, stempel fra Staz og pyntebær
Motivet mitt er fra Magnolia

Resten av motivet mitt har jeg fargelagt med:
HUD: E93, E51, E50, E21, E11
HÅR: E44, E43, E41, E40
SKO & VOTTER: E44, E43, E42, E40
♥♥♥
Tusen takk for at du tittet og velkommen tilbake :)
Håper du fikk litt inspirasjon :) 

1 kommentar:

You might also like:

Related Posts with Thumbnails