torsdag 10. desember 2015

JULELAYOUTS - DT SCRAPPELYST

Hei hei :) 

Titter innom på Scrappelyst bloggen i dag for å dele litt julestemning med dere ;) 
Jeg har mimret tilbake til julen 2013 og 2014, tiden går jo så fort! 
I tro tradisjon her i Bergen besøker vi pepperkakebyen hvert år,
og den er like imponerende år etter år! Det blir ikke julestemning uten! :D

Så mitt første prosjekt er en layout med bilder fra Pepperkakebyen :)

Layouten min måler 12x12", og er laget med lekre papirer fra Papirdesign ♥ 
De fleste av papirene er fra den nye serien Til ettertanke, med noen rester fra serien Stille natt og Skolestart. Det er veldig greit at ulike serier kan fint kombineres. 

På bakgrunnen min har jeg grist med akryl mousse fra Marabu som Global Hobby og Kunst distribuerer. Over det har jeg stemplet, embosset og splæsjet rundt med mist som også er fra Marabu. 


Jeg har pyntet med de lekre glitter chipboardene til Papirdesign, samt dotter og stickers.
Både bokstavstickers og tekst striper :) 


****
Mitt andre prosjekt er en julerød layout med bilder fra julaften 2013 :) 

Layouten måler 12x12", og er laget med nydelige papirer fra Papirdesign sin nye serie Til ettertanke. 
På bakgrunnen har jeg brukt stencil sammen med hvit akryl mousse fra Marabu, som Global Hobby og Kunst fører. Denne moussen er en drøm å jobbe med :D 

Til pynt har jeg stanset ut stjerner i bølgepapp med dies fra Kort og Godt, virkelig lekkert ♥
Dotter fra Staz som Global Hobby og Kunst distribuerer, sytråd, fjær, stickers og chipboard fra Wycinanka


Tusen takk for at du tittet og velkommen tilbake :) 

Kreative klemmer fra

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar

You might also like:

Related Posts with Thumbnails