onsdag 9. desember 2015

PROJECT LIFE - UKE 28

Heisann alle sammen :)

Plutselig var vi kommet til årets siste lommescrapping inspirasjon i 2015 på KS bloggen!
Det er helt utrolig hvordan året har flydd forbi!
Er dere ajour med deres lommescrapping?
Ikke alle i designteamet vårt er ajour med året, men hva gjør vel det?
Det viktigste er å kose seg mens man lager sidene sine ;)

Her er årets siste PL-inspirasjon side fra meg: 
Jeg har heldigvis kommet litt lenger med min lommescrapping enn til uke 28 2014, men siden jeg ikke publiserer alle sidene mine på internett så kommer ikke de ukene jeg publiserer ut i helt riktig rekkefølge. Mitt mål er ikke å være ajour med lommescrappingen. Jeg liker å ligge litt på etterskudd (ca 3-4 mnd) for da har jeg alltid bilder jeg kan kose meg med når jeg får lyst til å lage PL sider. 
Jeg slipper å sitte på vent på neste ukes bilder ;) 

Til å lage PL-sidene mine denne gangen har jeg brukt A-design lommer sammen med PL kort fra core kitet High Five. Dette kitet kom i år og har utrolig lekre farger og herlige tekster på kortene sine. Det har blitt et av mine favoritt kit ♥

Jeg har alltid vært glad i light versjonen av mixed media, og bruker den masse på layoutene mine og andre prosjekter. Jeg syns det er veldig kjekt å bruke ulike medier på PL-sidene mine også, for det blir et mer personlig preg over sidene da. I tillegg føler jeg at det er lettere å kombinere kort fra forskjellige kit og få bildene til å harmonere bedre sammen når man tilfører litt farger og tekstur til de. Så denne gangen har jeg gått for en vannfarge look. Jeg har brukt Distress stains i fargen Broken China sammen med hvit dabberstencil og embossing paste for å få den looken jeg ville ha på sidene mine. 

Sidene mine har jeg pyntet enkelt med Washi Tape, ulike chipboards fra Wycinanka, Stempel fra Ali Edwardsthickersdato stempel og stickers fra Project Life

1 kommentar:

  1. Beautiful and creative, Kristine! I love the colours, too. Greetings from Montreal, Canada. :)

    SvarSlett

You might also like:

Related Posts with Thumbnails