lørdag 5. mars 2016

REMEMBER - DT SCRAPPELYST

JIPPI! helg og ny utfordring hos Scrappelyst :D
Det er jo en perfekt kombinasjon!
Denne gangen er utfordringen:

STOFF ELLER TRÅD
Stoff eller tråd kan være osteklut, bånd, blonder, biter med stoff, sytråd, hamp, jute, fiskegarn, gamle bukselommer eller lignende.
Blir spennende å se hva dere lager! :D 

Her er mitt prosjekt: 

Jeg syns ikke alltid det er så lett å bruke bånd og blonder på layouter, føler det fort blir for "jentete" men osteklut er jeg storforbruker av! Det syns jeg passer til alt av prosjekter, fra tøffe gutte layouter, til shabby chic kort ♥ Så jeg bruker nesten osteklut på alt jeg lager jeg.. noen ganger bruker jeg den bare slik den er i hvit, eller så farger jeg den. Begge deler går veldig fint ;) Til å lage denne layouten har jeg bruk stilige papirer fra 7 dots studio, som jeg har sprayet på med mixed media spray fra Marabu i fargen Caribbean. Produktene til Marabu forhandles igjennom Global Hobby og Kunst ut til scrappe og hobbybutikker :) I tillegg har jeg brukt spray i fargen lavendel! To nydelige farger som om mulig blir enda mer nydelig når de kombineres ♥ Snakkeboblen er en papirpynt fra 7 dots studio
"Perfekt" er et klistremerke fra Papirdesign



Tusen takk for at du tittet og velkommen tilbake :)
Håper du fikk inspirasjon til å være kreativ. 

Klem fra

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar

You might also like:

Related Posts with Thumbnails