tirsdag 26. april 2016

HA HA

Hei alle sammen :)

I dag er det min tur til å dele et bidrag med dere på Papirdesign bloggen :) 
Denne gangen har jeg laget en layout med noen av de mange tullebildene jeg har av guttungen!
Det er utrolig hvor mange artige fjes den ungene får til å lage ;)
Og jeg syns sånne bilder er vel så gøy å scrappe som typiske "smil fint" bilder. 

 Til denne layouten har jeg brukt et ark fra Hell og Lykke serien som bakgrunn. Jeg har stemplet i vei, splæsjet rundt med maling og mist før jeg stemplet enda litt til! Det å gjøre litt ut av bakgrunnen syns jeg er med på å skape hele uttrykke i layouten. 

 Clusteren min har jeg satt sammen med papirer fra den nye serien Muligheter. Jeg har også klippet ut og punchet ut figurer i samme papir som i clusteren som jeg har brukt til pynt. Chipboard stjernene har jeg dabbet svart, og jeg stemplet opp stempeltrykk som jeg har klippet ut. Litt sytråd måtte til også. 

Produktliste: 
Ark: PD14978 Stille natt -tiddeligbom, PD15039 Hell og lykke - bunad,
PD16147 Muligheter - naturligvis brun, PD16146 Muligheter - Naturligvis grå,
PD16145 Muligheter - Tro på deg selv, PD16144 Muligheter - i dine sko
Stempel: PD13778 Lin og Mur, PD13776 Chevron, PD13772 ABC, PD13771 Piler
Annet: Chipboard Stjerner


♥♥♥
Tusen takk for at du tittet og velkommen tilbake :)
Håper du fikk inspirasjon til å være kreativ.

Klem fra

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar

You might also like:

Related Posts with Thumbnails