mandag 11. april 2016

KONFIRMANTKORT I RØDT OG SVART

God dag :)

Titter innom i dag for å dele et kort med dere på KS bloggen som jeg har laget på bestilling.
Det som er gøy med bestillingskort er at en gjerne tenker litt mer utenfor boksen, og lager noe annet enn det som en pleier. Rett og slett utfordrer seg selv litt.

Dette kortet måler 5 1/2" x 5 1/2" og basen er hvit kartong fra Bazzill.
Basen har jeg kledd med mønsterark fra Papirdesign,og Simple stories, samt bølgepapp. Jeg har distresset kantene på papirene med distress tool fra Ranger. Motivet mitt er fra pinterest.


 Som pynt har jeg brukt papirsugerør, osteklut, stjerner er stanset ut med dies fra sizzix,
Tittelen er stanset ut i mosegummi med de nye diesene til Papirdesign

♥♥♥
Tusen takk for at du tittet og velkommen tilbake :)
Håper du fikk inspirasjon til å være kreativ.

Klem fra DT Kristine 

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar

You might also like:

Related Posts with Thumbnails