fredag 10. juni 2016

BURSDAGSKORT I LEKRE LILLATONER ♥ - DT KREATIV SCRAPPING

Hei hei :)

Titter innom i dag for å dele et kort i lekre lillatoner med dere  på KS bloggen
Litt sommerinspirert kort siden det både er utfordringen her på bloggen i juni og juli, i tillegg til nydelig sommervær ute som gir masse inspirasjon :D

 Kortet måler 5 1/2" x 5 1/2", og basen er av hvit bazzill kartong som jeg har kledd med nydelige mønsterark fra Papirdesign sin siste serie "Muligheter". Motivet har jeg fargelagt med copic markers. før jeg stanset det ut med dies fra La-la land. Syns det er så fint med den falske "sømmen" rundt kanten. 

Som pynt på kortet mitt har jeg brukt blomster fra Wild Orchid crafts, halv perler fra storyteller, osteklut, chipboard fra Wycinanka og banner dies fra La-la land som jeg har stanset ut i samme papir som bakgrunnen. Chipboarden har jeg både dabbet hvit, og embosset. 

Her er produktene jeg har brukt: 

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar

You might also like:

Related Posts with Thumbnails