onsdag 1. juni 2016

SOMMER OG SOL - DT KREATIV SCRAPPING

Hei hei alle sammen :) 

Ny måned, ny utfordring hos Kreativ Scrapping bloggen :D 
Vi tar sommerferie, men har likevel en utfordring til dere: 

Du kan lage hva du vil innenfor tema så lenge det er et papirprosjekt :)
Bidraget ditt må være nytt, og kan kombineres med andre utfordringer.
Utfordringen varer frem til 26.07.2016 kl 21.00

Her er min tolkning av utfordringen: 

 Kortet et laget med kraft-kartong som base, og den er pyntet med mønsterark fra blant annet Simple stories. Jeg har rufset kantene på mønsterarkene med ranger sin distresser. Motivet mitt er fra Saturated Canary, og er fargelaget med copic markers. For å lage litt struktur rundt mønsteret har jeg brukt en sjablong fra Tim Holtz sammen med acryl mousse fra Marabu. Motivet har jeg montert på en kakeserviett som jeg har stanset ut med dies fra Cheery Lynn i kraft kartong. Til å pynte med har jeg brukt banner stanset ut med flag banner dies fra La-La land, blomster fra Wild Orchid crafts og piler i kork.


♥♥♥
Tusen takk for at du tittet og velkommen tilbake :) 
Håper du fikk litt inspirasjon til å være kreativ. 

1 kommentar:

You might also like:

Related Posts with Thumbnails