onsdag 15. juni 2016

TIL KONFIRMANTEN - DT SCRAPPELYST

Heisann :)

Titter innom i dag for å dele et konfirmasjonskort til jente med dere.
Motiver av kjøretøy som bil, motorsykkel og scooter passer vel så greit til jente som til gutt ;) 
 Som base til kortet mitt har jeg brukt hvit kartong fra Papicolor. Den har god tykkelse og kvalitet som gjør at den passer fint som kortbase. Videre har jeg brukt mønsterark og motiv fra Studio Light. 


Til pynt har jeg stanset ut en kakeserviett med dies fra Sizzix. Den diesen stanser veldig godt, og er bare utrolig lekker ♥ Blomstene er fra I am roses og chipboarden er fra Scrapiniec. De små detaljene som charms er fra din fantasi, og hjerte er fra Marianne Design. "Til konfirmanten" er stempel fra Kort og Godt


Innsiden har jeg pyntet med samme mønsterark fra Studio Light som på fremsiden. Jeg har stanset ut en ny type kakeserviett fra Sizzix, samt små blomster med dies fra Kort og Godt. Halv perlene er fra Papirdesign og stempelet fra Kort og Godt

Produkter fra Studio Light, Sizzix, Marianne Design, Papicolor og charms forhandles i Norge gjennom Global Hobby og Kunst. 
♥♥♥
Tusen takk for at du tittet og velkommen tilbake. 
Jeg håper du fikk inspirasjon til å være kreativ ♥ 

Klem fra

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar

You might also like:

Related Posts with Thumbnails