tirsdag 5. juli 2016

SAMMEN MED DEG - DT PAPIRDESIGN

Hei alle sammen :)
Plutselig var det tirsdag igjen - og det er min tur til å dele et prosjekt med dere  på Papirdesign bloggen. Denne gangen har jeg laget en layout med et av mine favoritt bilder  -  av guttungen og morfaren hans ♥  

Selve bakgrunnen til layouten har jeg satt sammen med rester av to mønsterark fra seriene "Muligheter" og "Hell og Lykke". Syns det er en gøy måte å bruke store rester på, samtidig som det gir et annet uttrykk til layoutene enn ved å bare bruke et bakgrunnsark. Videre har jeg brukt stenciler og ulike medium på bakgrunnen for å skape litt forskjellige mønster. 


Clusteren min er satt sammen av mønsterark fra blant annet seriene "Hell og lykke" og "stille natt".
Arkene kuttet jeg til i ønsket størrelse og krøllet litt sammen før jeg monterte med 3D lim puter.
Til å pynte med har jeg brukt dotter i nydelig gråfarge og svart ♥, klistremerker og chipboard stjerner som jeg har farget svart. 


 I tillegg har jeg stanset ut et par figurer med dies i mønsterark fra Papirdesign som jeg har brukt som pynt. Papirpynt gjør seg veldig på layouts syns jeg og skaper et spennende uttrykk :) 

Produktliste: 
Ark: PD15995 Hell og Lykke - Sprudlende og snill, PD15039 Hell og Lykke - Bunad,
        PD16144 Muligheter - i dine sko, PD16145 Muligheter - tro på deg selv,
        PD14978 Stille natt - Tiddeligbom, PD13847 Skolestart - Tavle
Annet: PD14939 Klistremerker - hverdag, PD15045 Klistremerker - moroklumpen
            Dotter - grå, Dotter - svart, PD16163 Utstansede figurer - stjerner

♥♥♥
Tusen takk for at du tittet og velkommen tilbake :)
Håper du fikk inspirasjon til å være kreativ,
og kanskje har du lyst å delta på utfordringen vår: ALT ER LOV

Fortsatt GOD SOMMER ♥

Klem fra 

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar

You might also like:

Related Posts with Thumbnails