onsdag 11. januar 2017

MONOKROMATISK BABYKORT - DT SCRAPPELYST

På Scrappelyst bloggen i dag finner dere en ny grublis.
Denne gangen er utfordringen:

MONOKROMATISK 
Det vil si et prosjekt med kun en farge, men forskjellige fargetoner/nyanser innenfor samme farge.
Det er lov å bruke svart, hvitt eller kraft-farge i tillegg.

Jeg har laget et babykort i nydelige rosatoner og et babykort i herlige blåtoner. Monokromatisk er en stil jeg bruker til spesielt babykort - både til jente og gutt. Syns det er lekkert å bygge opp kortene med toner innenfor samme fargeskala. Syns det gir et fint uttrykk på kortene ♥


Til å lage dette kortet har jeg brukt mønsterark og kartong fra Papirdesign. Dråper fra Staz som Global Kunst og Hobby er forhandler for og chipboard fra Scrapiniec



***


Dette kortet er også laget med papirer fra Papirdesign. Jeg elsker babyserien "Lille Mirakel" ♥ Til å pynte med har jeg brukt en nydelig ramme fra Scrapiniec. Stempel fra Staz, charms fra Din fantasi og Glitter hjerte fra Staz som Global Hobby og Kunst forhandler, 



♥♥♥
Tusen takk for at du tittet og velkommen tilbake :)
Håper du fikk inspirasjon til å være kreativ.

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar

You might also like:

Related Posts with Thumbnails