tirsdag 14. februar 2017

TØFT VALENTINSKORT - DT PAPIRDESIGN

Happy valentine ♥ 
I dag blogger jeg for Papirdesign, og jeg har laget et valentinskort .
Jeg tenkte at siden kortet er til min kjære kunne jeg ikke lage ett sukkersøtt shabby chic kort selv om det er aldri så nydelig ;) Derfor ble det et litt tøffere valentinskort. 


Produkter:
Ark:
PD 16226 Gledelig jul - Fjøsveggen, PD15023 Hell og Lykke - Bryllupsfest
PD 13839 Julehilsen - Låvevegg
Dies:
PD 16171 Ramme
Stempel: 
PD 13788 Bakgrunner, PD 13776 Chevron, PD 13794 Ord til deg
Annet:
Dotter - rød, Dotter - svart, Chipboard hjerte - rød, Kakeserviett . 14 cm
3D lim puter

♥♥♥
Tusen takk for at du tittet og velkommen tilbake :)
Håper du fikk inspirasjon til å være kreativ.
Kos dere på valentinsdagen ♥ 

Klem fra

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar

You might also like:

Related Posts with Thumbnails