fredag 7. april 2017

DÅPSKORT TIL BABYGUTT ♥ DT SCRAPPELYST

I dag blogger jeg for Scrappelyst og
denne gangen har jeg laget et dåpskort til babygutt ♥ 
 Kortet er laget med mønsterark fra ulike serier fra Papirdesign.
Noe av det jeg liker så godt med Papirdesign er at mange av seriene gå i samme fargetoner 
slik at man kan kombinere ark fra forskjellige serier. 


Rammen er stanset ut med dies fra Papirdesign, og motivet er fra pinterest.
Som pynt har jeg brukt lekre blomster fra I am roses, stickers, wood veener stjerner og stempel fra Papirdesign


Innsiden har jeg pyntet enkelt med samme mønsterark og ramme som på fremsiden, 
i tillegg til et stempel fra Papirdesign



♥♥♥
Tusen takk for at du tittet og velkommen tilbake :) 
Håper du fikk inspirasjon til å være kreativ. 

Klem fra

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar

You might also like:

Related Posts with Thumbnails