tirsdag 18. april 2017

FAMILIE♥ DT SCRAPPELYST

I dag blogger jeg for Scrappelyst og deler en layout med dere ♥
Etter utfordring fra DT Linda har jeg funnet frem gamle blomster-skatter som jeg har spart på.
Det er nemlig utgåtte blomster som har vært mine favoritter i årevis,
men jeg har fått litt sperre for å bruke de siden jeg kan jo gå tom :O
Jeg fikk mannet meg opp, og det er jeg veldig glad for.
Syns det ble en koselig LO av meg og guttungen, vår egen lille familie ♥


Til å lage layouten har jeg brukt nydelige mønsterark fra Studio Light som Global Hobby og Kunst er forhandler for. Siden bakgrunnen var så ferdig pyntet har jeg kun brukt litt sjablong og acryl mousse fra Marabu før jeg begynte å pynte.

Clusteren min har jeg laget av mønsterark, doilie og osteklut. Bildet er festet med 3D lim puter for å få mer dybde i LOen. Som pynt har jeg brukt blomster, chipboard fra Scrapiniec og dråpe-perler fra Staz. "Familie" rammen er stanset ut med dies fra Kulricke



Produkter fra Staz, Studio Light og Marabu forhandles av Global Hobby og Kunst.

♥♥♥
Tusen takk for at du tittet og velkommen tilbake.
Håper du fikk inspirasjon til å være kreativ ♥

Klem fra

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar

You might also like:

Related Posts with Thumbnails