tirsdag 11. april 2017

PÅSKEPYNT - DT PAPIRDESIGN

Hei igjen alle sammen :) 
I dag blogger jeg for Papirdesign
og i
nspirert av påsken har jeg laget litt påskepynt ♥ 
Jeg har dekorert en eggekartong med sjokolade egg i, og en gavepose-kanin. 



Eggekartongen var opprinnelig lilla, men jeg har malt den hvit og dekorert med nydelige papirer fra den nye serien Dagen er din ♥ Som pynt har jeg brukt stempel, og blomster i ulike lilla-toner. 

Gavepose-kaninen har jeg pyntet med mønsterark og et hjerte klippet ut av PL-kortene fra serien Velkommen lille venn.  




Produkter:
Ark: PD 17298 Dagen er din - Morgendugg, 
PD17283 Velkommen lille venn - Snuppi

Blomster: Hortensia - Lilla, Kirsebærblomst - Lilla, Pion - Lilla, Pion - Hvit, Kirsebærblomst - lys lilla
Stempel: PD13783 Fordi...



God påske alle sammen ♥ 



Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar

You might also like:

Related Posts with Thumbnails