mandag 17. april 2017

UTEKINO - DT SCRAPPELYST

I dag titter jeg innom med påminnelse om utfordringen til Scrappelyst


Denne måneden dedikerer vi til gutta! Vi vil se papirprosjekter til det mannlige kjønn, i alle aldre, fra de minste til de største. Gutt - Mann - Herre? Du bestemmer, så lenge det er laget til/for/om en “kar”.


Utfordringen vår har frist 30. april kl 20.00, og reglene for deltakelse finner du her.

Denne gangen har jeg laget en LO med bilder fra når vi var på utekino på Fløyen i Bergen.
Det var stor stas å sitte ute i skogen og se premiere på filmen Trolls. 
Til å lage layouten har jeg brukt papirer fra Papirdesign. Arkene er fra litt ulike serier, blant annet Gledelig jul og Hell og Lykke. Tittelen er stanset ut med dies fra Sizzix som Global Hobby og Kunst er forhandler for. I tillegg har jeg brukt stempel, blomst og buttons fra Papirdesign, samt chipboard fra Scrapiniec


Tusen takk for at du tittet og velkommen tilbake ♥
Jeg gleder meg til å se hva dere lager til utfordringen vår :)

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar

You might also like:

Related Posts with Thumbnails