tirsdag 6. juni 2017

GUTTEKORT - DT PAPIRDESIGN

God tirsdag alle sammen, i dag blogger jeg for Papirdesign :)  
Jeg har hatt litt dilla på guttekort i det siste, det er veldig gøy for vanligvis syns jeg det er så vanskelig å lage kule guttekort. Denne gangen har jeg både laget konfirmasjon- og bursdagskort som jeg håper faller i smak. 
Dette kortet har jeg laget med Papirdesign sin farget kartong som base. Kartongen er kraftig og uten struktur. Den er derfor fin til å f.eks. skrive rett på, på innsiden av kortet. Eller en kan lage skrivefelt. 
Basen har jeg kledd med kule ark fra serien Hell og Lykke, og pyntet med dies-cut og stempel. Så enkelt men kult - syns jeg ;) 

Produkter:
Ark:
Monokromatisk - Lys blå 
Hell og lykke - ungdommelig og kul PD15996
Stempel:
Bakgrunner PD13788
Kamera PD13800
Til han PD14959
Dies:
Stjernebakgrunn PD17238
Konfirmant 3 PD17262
Hipp Hurra PD17236

-------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------


 Til dette kortet har jeg brukt en hvit kartong som base. Mønsterarkene har fått litt maling på seg, og er rufset i kantene. Hvert lag er bygget opp med 3D lim puter og kortet er pyntet enkelt med klistremerker, dotter og piler som er stemplet opp og klippet ut. Motivet er fra et mønsterark. 



Produkter:
Ark:
Stempel:
Annet:
Dotter - Rød 
Klistremerker - Bursdag 


Tusen takk for at du tittet og velkommen tilbake ♥ 
Håper du fikk inspirasjon til å være kreativ. 


Klem fra 



Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar

You might also like:

Related Posts with Thumbnails