søndag 11. juni 2017

HELLO - DT SCRAPPELYST

Hos Scrappelyst har vi en tittel-grublis til deg denne måneden. 
Du må velge ett av ordene nedenfor. Ordet må være med i tittelen på ditt papirprosjekt. Du kan selvsagt skrive de på engelsk, og bruke ulike bøyninger og sammensetninger av ordet. Men vi må tydelig se at ordet er brukt.
1.Hallo 2.Hverdag 3.Smak 3.Kos

Jeg har laget en layout med "hello" som en del av pynt/tittel.
 Til å lage denne layouten har jeg brukt to mønsterark som jeg har satt sammen ved hjelp av washi tape. Jeg har brukt akryl mousse fra Marabu for å duse ned bakgrunnen under bilde clusteren min. Solbrillene er stanset ut med dies fra Sizzix og chipboard er fra Wycinanka.



♥♥♥
Tusen takk for at du tittet og velkommen tilbake :)
Håper du fikk inspirasjon til å være kreativ. 

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar

You might also like:

Related Posts with Thumbnails