mandag 5. mars 2018

Favoritter { DT Scrappelyst }

God mandag :)
I dag har vi en ny utfordring til dere på Scrappelyst bloggen.
Vi ønsker å se deres favoritter :D 
Favoritt produkter, favoritt farger, favoritt personer, favoritt prosjekter, favoritt pynt er bare noen favoritter dere kan scrappe. Vi gleder oss til å se hva dere lager ♥ 

Her kan dere se hvordan jeg tolket utfordringen: 


Noen av det koseligste jeg lager er babykort, og ekstra kjekt er det når jeg kan scrappe med papirer fra min favoritt produsent Papirdesign. Som pynt på mine kort er favorittene blomster, stempel og chipboard. Blomstene jeg har brukt på dette kortet kommer fra I am roses, og chipboarden er fra vår tidligere sponsor Wycinanka.  Tekst stempelet er fra Papirdesign, og charms er fra Global Hobby og Kunst



Tusen takk for at dere tittet og velkommen tilbake ♥

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar

You might also like:

Related Posts with Thumbnails